دلی به وسعت آسمان

وبلاگی از ستاره ای عاشق رها در آسمان

دلی به وسعت آسمان

وبلاگی از ستاره ای عاشق رها در آسمان

خوشحالم

فراغ یعنی دوری


دوری یعنی دلتنگی


دلتنگی یعنی تو


تویعنی همه ی دنیای من

خوشحالم

خدایا ممنونم ازت که گذاشتی ببینمش حسش کنم لمسش کنم خدایا خیلی دوست دارم خیلی خوشحالم همیشه دوست داشتم بهترین روز زندگیمو تجربه کنم که کردم و همیشه تو قلبم ثبتش میکنم

عشق من

بنام آن کس که دوستی را با محبت وآشنایی را بالبخندوجدایی را با اشک آفرید

سوگندبه اولین عشق لیلی و مجنون که پاکترین و زیباترین


عشقهاست توراهرگزدرزندگی از یاد نمیبرم ونخواهم


بردزیرانخستین عشق منی تو امید زندگی منی قلب من


پیوسته تورابه یاد خواهد داشت و عشق تونور سعادت


جاویدان حیات من خواهد بودلوح من سیراب از عشق


توست عشقی که چشمه ی آن در اعماق قلب تو


جاداردامیدوارم که قول خودرا از یاد نبری و همچنان که


عشق آتشین راکه سعادت زندگی خود داری فراموش


نکنی و مهر خودرا از من دریغ ننمایی وهمیشه


همانندستونی استوار باشی.....

رفیق

فرشته ها وجود دارن اما بعضی وقتا چون بال ندارن ما بهشود میگیم رفیق............

دم همه رفیقای خودم گرم..............

قسم

قسم خوردم همیشه باتو باشم در این دنیا

                                                   

                                                      فقط با تو باشم


اگرماندی در این دنیای عاشق


                                     من هم بخاطر تو زنده باشم......



                                                                                    دوستت دارم....